Ridicarea comenzilor din easybox

Ce trebuie să știi despre livrarea la easybox?

E disponibilă pentru produse de dimensiuni mici sau medii (dacă produsul tău se încadrează sau nu, poți să verifici în pagina de produs sau în coș).

Ușa sertarului se deschide cu ajutorul codului QR/PIN, pe care îl primești pe email sau SMS, îl găsești în contul tău de client sau în aplicația Sameday.

Ai un număr limitat de ore la dispoziție ca să ridici comanda.

Plata se poate face doar cu cardul, online sau la punctul de ridicare. Dacă alegi să plătești când ridici produsele, plătești o taxă de 3 lei. 

Livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 200 de lei

îaVezi mai jos, cu detalii, tot procesul de ridicare a comenzilor de la easybox.

1. Ce este easybox

2. Condiții de livrare la easybox

3. Cât costă livrarea la easybox

4. Ce trebuie să faci pentru a beneficia de acest serviciu

5. Cât timp ai la dispoziție pentru a ridica produsele din easybox

Ce este easybox

Atunci când faci o comandă poți să alegi livrarea prin curier, la adresa selectată de tine sau ridicarea de la un punct de livrare, adică easybox.

Easybox este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele tale sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în mai multe puncte de ridicare din București, Ilfov, Iași, Timisoara, Brașov, Cluj, Constanța, Arad, Bacău, Ploiești, Oradea și Brăila și multe altele. Consultă harta

Condiții de livrare la easybox

Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor.

Cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare

Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Dacă produsele corespund sau nu criteriilor, poți verifica în pagina de produs sau în coșul de cumpărături;

Cât costă livrarea la easybox?

Nimic pentru comenzile de minimum 200 de lei. Dar pentru produse care costă sub 200 de lei este de 13 lei.

Dacă plătești cu card bancar la easybox când ridici comanda, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 3 lei. Dacă plata a fost făcută online, la plasarea comenzii, această taxa nu se aplică.

Dacă, în momentul livrării, easyboxul selectat este plin, coletul va fi redirecționat către un alt easybox din apropiere. Acest lucru se întamplă în cazul în care, după încercări repetate de încărcare a coletului, niciun sertar nu va fi disponibil. Easyboxul către care se va redirecționa coletul se află aproape punctului de livrare selectat. Sameday te va informa atât înainte, cât și după redirecționarea coletului.

Ce trebuie să faci pentru a beneficia de acest serviciu?

Când adaugi produsele în coș, selectează modalitatea de livrare la Easybox și unul dintre punctele de livrare din listă.

Cât timp ai la dispoziție pentru a ridica produsele din easybox?

Ai la dispoziție 36 de ore să ridici coletul din easybox. Dacă nu reușești să te încadrezi în termen, poți prelungi perioada de păstrare în locker cu 24 de ore, din aplicația firmei de curierat, atunci când ai mai puțin de 12h până la expirarea termenului inițial. Se percepe o taxă de 4,99 lei.

În cazul în care nu ridici comanda din easybox, aceasta se va întoarce în depozit. Va trebui sa ne contactezi pentru a îți returna banii, în cazul plăților online pe site și să faci o comandă nouă în cazul în care mai dorești produsele.

Când comanda ta ajunge la easybox, primești un cod QR și un pin pe email, dar îți trimitem și prin sms link-ul către codul QR

Scanează codul QR sau introdu codul PIN la punctul de ridicare și sertarul în care se află produsele tale se va debloca.

 

 

 

 

 

Acest website foloseste cookie-uri. Prin utilizarea acestui website sunteti de acord cu Politica de confidentialitate and Termeni si conditii

0
    0
    Cosul meu
    Cosul tau este golInapoi la magazin